Добре дошли в информационната ни страница за доставки! Тук може да разберете малко повече за политиката ни по отношение на доставките и да изберете най-удобния за Вас метод. Първо изберете продуктите които искате да закупите, добавете ги в количката и с няколко клика минете през checkout-a. Доставката се извършва в рамките на един до три работни дни (в зависимост от почивните дни и национални празници). Поръчки направени петък следобед, през почивни дни или официални празници, се обработват първият възможен работен ден. Ние ще се свържем с вас по телефона за доуточняване на всички детайли, както и потвърждаване на адреса за доставка, или в случай на липса на желаният от вас продукт, с алтернативно предложение. Ето затова правилно попълнената от вас информация е от ключово значение за обратната връзка.
  • Доставка до офис на Еконт

    Доставката до близък до Вас офис на Еконт е удобен метод, защото можете да вземете поръчката си в диапазона на работното време на офиса. При пристигане на поръчката Ви в офиса на Еконт, ще получите SMS известяване. В офиса можете да прегледате полученото, а в случай че желаете и тест, моля отбележете го в коментар към поръчката. Всички ненамалени продукти и поръчки на стойност над 59.00лв., са с безплатна доставка до офис на куриерската фирма Еконт. 

  • Доставка до адрес

    Доставката до адрес е най-удобна когато сте на едно място през по-голямата част от работния ден и бихте искали да спестите време от разкарване. Можем да доставим поръчката Ви навсякъде на територията на Р. България, като доставката ще е за ваша сметка. Ако имате специфичен час или диапазон в който искате да бъде доставена пратката ви, и/или желаете тест, моля отбележете го в коментар към поръчката.

  • Международна доставка

    За международни доставки, моле свържете се с нас на 02/ 441 0575 или Facebook страницата ни. Така ще можем да обсъдим най-удобната опция за доставка за вашата поръчка.

  • Цени и плащане

    Заплащането на поръчаната от вас стока става при доставка в брой или с карта на куриер от Еконт (или друга спедиторска фирма, при ваше желание). В случай на погрешно въведена цена или друга грешка, TrueRiders online store ще ви информира до 24 часа от получаване на поръчката. Ако вие откриете такава, моля, сигнализирайте на info@trueriders.bg.