I. I. ДОСТАВКИ
1. Доставка на територията на Република България
1.1. Доставките в пределите на Република България се извършват чрез куриерските компании Спиди или Еконт.
1.2. Доставката се извършва до офис на куриера или посочен от Клиента адрес.
1.3. При доставка Клиентът получава от куриера документ, който служи като касова бележка/разписка съгласно действащото законодателство.
1.4. Стандартна доставка е най-евтиният обичаен метод за доставка, предлаган от Продавача (доставка до офис на куриер или до адрес, според актуалната тарифа на куриера). Този метод се използва и като база при възстановяване на суми при отказ от договора.
2. Срокове за доставка
2.1. Налични стоки се доставят в срок от 1 до 3 работни дни, в зависимост от почивните дни и официалните празници.
2.2. Неналични стоки / стоки по заявка се доставят в срок от 1 до 3 седмици след изрично потвърждение от наша страна.
2.3. Максимален срок по закон при липса на отделно уговорен: до 30 дни.
2.4. Поръчки, направени в петък след 14:00 ч., през почивни дни или официални празници, се обработват в първия следващ работен ден.
2.5. Внимание: за някои населени места Спиди и/или Еконт работят със специален режим на доставка, което може да доведе до срокове, различни от посочените по-горе.
2.6. При необходимост наш оператор се свързва с Клиента за потвърждение на поръчката и уточняване на детайлите по доставката.
2.7. При забавяне на доставката Продавачът уведомява Клиента своевременно и предлага нов срок за доставка. Ако Клиентът не е съгласен с новия срок, има право да се откаже от поръчката, като Продавачът възстановява всички платени суми.
3. Цена на доставката
3.1. Доставката е безплатна за поръчки на стойност над 100,00 лв. /€ 51,13
3.2. За поръчки под 100,00 лв. . /€ 51,13 цената на доставката се определя според тарифата на избрания куриер и се съобщава на Клиента преди финализиране на поръчката.
3.3. Актуалната цена за доставка се визуализира при финализиране на поръчката в Сайта, преди Клиентът да потвърди покупката.
4. Международни доставки
4.1. За доставки извън България Клиентът следва да се свърже с нас на тел. 02/441 0575 или имейл shop@trueriders.bg, за да уточним възможните опции, срокове и цена за доставка.
4.2. Международните доставки се извършват след допълнително потвърждение от Продавача, като срокът и цената се определят според държавата на доставка, теглото/обема на пратката и тарифата на избрания куриер.
5. Потвърждение и проследяване на пратката
5.1. След успешно направена поръчка Клиентът получава автоматичен имейл за потвърждение (моля, проверете и папка „Спам“).
5.2. При започване на обработката на поръчката наш оператор се свързва с Клиента на посочения телефон.
5.3. След изпращане на пратката Клиентът получава имейл с линк за проследяване. Ако имейлът не е получен, моля да се провери папка „Спам“.
6. Отказ или невъзможност за получаване
6.1. При отказ или невъзможност Клиентът да получи пратката, тя се връща в най-близък офис на куриера.
6.2. Пратката остава в офиса за срока, определен от куриера, след което автоматично се връща към Продавача.
6.3. Ако Клиентът желае повторно изпращане на върната пратка, това се извършва след потвърждение от Клиента и при поемане на разходите за новата доставка, освен ако връщането е по вина на Продавача.
6.4. Преглед при доставка: При наложен платеж Клиентът може да се възползва от услуга „преглед“ преди заплащане, когато куриерът и конкретната стока позволяват това, съгласно условията на съответната куриерска компания.
II. НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
1. Плащане при получаване (наложен платеж)
1.1. Клиентът заплаща пълната стойност на поръчката, посочена в имейла за потвърждение, в български лева и евро, директно на куриера при получаване на пратката.
1.2. Плащането е в брой и/или с карта към куриера, ако съответната куриерска услуга го позволява.
2. Плащане в магазин на Продавача
2.1. Клиентът може да заплати на място в нашия магазин на адрес: гр. София, ул. „Голо Бърдо“ №6А
2.2. Приемаме плащания:
- в брой;
- с дебитни и кредитни карти VISA (Classic и Electron) и Mastercard.
3. Банков превод
3.1. При избор на банков превод Клиентът заплаща стойността предварително, преди изпращане на стоката.
3.2. В основание на превода Клиентът следва да посочи номер на поръчката.
3.3. Препоръчваме преди плащане с банков превод Клиентът да провери наличността на стоката.
4. Ваучери/подаръчни карти/промокодове
Когато Продавачът предлага такива, Клиентът може да използва ваучер, подаръчна карта или промокод при условията, посочени в Сайта.
5. Разсрочено плащане
За определени стоки може да се предлага покупка на изплащане/разсрочено плащане чрез партньорска финансова институция, при условията на съответния партньор и след одобрение.